kwiecień 2008 – prawidło „ukwiecone”

Zwykły wpis

Prawidło… jedyne z pary uchowało się, kto wie co przeżyło… Ozdobione techniką decoupage, czeka na allegro na nowego właściciela.

Instrukcja krok po kroku: stare prawidła, pomalowałam podkładem a następnie jasną farbą, gdy farba wyschła, przykleiłam wcześniej wycięty z papieru do decoupage kwiatowy motyw. Gdy wszystko wyschło dałam pierwszą warstwę lakieru. Następnie stworzyłam tło odpowiednim cieniowaniem. Kolejna warstwa lakieru, a następnie step 1 crackle medium Stemperia, a po wyschnięciu step 2 crackle medium. Po wyschnięciu spękania wypełniłam orporina. Kolejne warstwy lakieru. Metalowe elementy pomalowałam patyną koloru starego złota. Tylko pozornie proste, wykonanie prawidła trwało kilka dni.

Prawidło „ukwiecone” czeka na nowy dom. Zajrzyj na allegro.

Jeśli coś jest niejasne pytajcie.

Zachęcam do tworzenia własnych dzieł i proszę o nie kopiowanie pomysłów – posiadacie własną wspaniałą wyobraźnie.

Skomentuj

