podsumowanie „archiwum”

Zwykły wpis

To już koniec zeszłorocznej „kolekcji”. Wszystkiego uczyłam się od początku. Każdy przedmiot wymagał wiele wysiłku, niezliczonych poprawek i był niedoskonały. Taki ich urok. Uczyłam się, tworzyłam i miałam ogromną radość. Kilka przedmiotów całkiem udanych nie zostało nigdy sfotografowanych – a szkoda. Zostały oddane w prezencie zanim uwieczniłam ich kruchy byt na fotografii. Jak widać zdjęcia są bardzo amatorskie – nigdy nie myślałam o tym, że się przydadzą. Wiele prac wylądowało w koszu, ale w końcu najlepiej uczyć się na błędach.

Od września do lutego miałam przerwę. W lutym ponownie postanowiłam otworzyć moją „małą pracownię”. Zmobilizowały mnie do tego dobre dusze… Dziękuję…

Skomentuj

