Szafeczka na klucze „tajemnicze drzwi”

Zwykły wpis

Szafeczka na klucze, kupiona na targu saroci. Odnowiona i ozdobiona techniką decoupage a następnie znów postarzana by zachowała swój charakter. Niestety zdjęcia nie oddają jej uroku. Szafeczka na klucze „Tajemnincze drzwi” czeka na allegro na adopcje.

Instrukcja krok po kroku: Szafeczkę pomalowałam kilkoma warstwami białej farby, następnie wybrałam motyw i przykleiłam go w odpowiednim miejscu. Niestety efekt nie był zadowalający i szafeczka wyglądała „płasko” – jakbym zabrała jej duszę. Nie było także po niej widać, że jest stara. Dzięki pomysłom innych decumaniaczek postanowiłam dodać przecierki. Zrobienie przecierek po ukończeniu szafki było jak dodawanie bakalii do ciasta po jego upieczeniu – za późno :/ Jednak postanowiłam uratować szafeczkę. Pomalowałam brzegi brązową farbą, posmarowałam świeczką, a potem kolejne mozolne malowanie biała farbą. Potrzebne było aż pięć kolejnych warstw by wyrównać kolor. Następnie brzegi przetarłam papierem ściernym. No i kolejne mozolne zadanie kilkukrotne lakierowanie.

Pracy miałam dużo, zrobienie jednej niewielkiej szafeczki zajęło mi kilka dni, ale jestem zadowolona z efektów.

Jeśli coś jest niejasne pytajcie. Zachęcam do tworzenia własnych dzieł i proszę o nie kopiowanie pomysłów.

Skomentuj

