sobotnie spotkanie w Łodzi

Zwykły wpis

W sobotę i niedzielę 12 – 13 lipca odbył się w łodzi zjazd decumaniaczek. Organizatorem były Łodzianki, które co czwartki spotykają się wspólnie w swoim „Uroczysku” i mają sabat… Niestety na spotkaniu byłam tylko jeden dzień, ale było fantastycznie. Poznałam wspaniałe kobity i wiele się nauczyłam… Zobaczyłam jak piękne prace robią… aż zamarłam z zachwytu… Ech muszę się jeszcze tyle nauczyć i dużo, dużo ćwiczyć 🙂

Chciałabym organizować takie cykliczne spotkania we Wrocławiu, wkrótce się uda 🙂

P.S. Jestem w drugim rzędzie, po środku (rude włosy, czarny top)

Skomentuj

