Chiang Mai Zoo

Zwykły wpis

???????Historia kołem się toczy… Dziś dokładnie po 6 latach (dopiero przeglądając treść tego „starego” bloga zauważyłam tą prawidłowość) jestem tu z potrzebą tworzenia. Notki poświęcone „starym” pracom oczywiście pozostają, w końcu wtedy spędziłam mnóstwo wspaniałych chwil podczas tych paru miesięcy intensywnego okresu twórczego. Dziś przychodzę z początkami kolejnej manii – scrapomanii.

Jestem zupełnie zielona i bardzo ciekawa. Czy będę się rozwijała? Czy wciągnie mnie to hobby?

Na scrapbooking trafiłam nagle w internecie i praktycznie od razu poszłam do  sklepu (a nie było to łatwe aby taki sklep odnaleźć) po podstawowe i niezbędne drobiazgi.

Szczerze? Myślałam, że to banalne – od tak przyklejam zdjęcia, dodaję parę kolorowych drobiazgów i jest arcydzieło. Myliłam się bardzo!

Moje pierwsze próby projektu z mojej wyobraźni nawet nie przypominają. Nie przypominają też oczywiście projektów wspaniałych skrapo-maniaczek. Poczułam się okropnie rozczarowana.

Ale że lubię zatrzymywać chwile i cieszyć się choćby małymi postępami postanowiłam dokumentować wszystko, nawet porażki. Oto moje pierwsze dzieło 🙂

Skomentuj

