Przygoda w Zoo

Zwykły wpis

???????????????????????????????Moja pierwsza praca dała mi do zrozumienia, że lekko nie będzie i trzeba pomyśleć podczas pracy twórczej i niestety też powęszyć warsztat o kilka elementów.

Poszłam wiec do klepu i dokupiłam – podkładkę i nożyk by móc ciąć zdjęcia oraz jednokolorowe kartoniki by zdjęcia mogły się jakoś odcinać ok kolorowego tła. Oczywiście kupiłam jeszcze parę innych „niezbędnych” drobiazgów.

Myślałam, myślałam, aż wymyśliłam taką oto kompozycję 🙂 Najlepszy jest oczywiście słoń.

P.S. Poniższe zdjęcia przedstawiają nieco późniejszą troszkę zmienioną wersję – przyszły nowe guziczki, kupiłam nowe taśmy wiec zaszalałam 😛

??????????????????????

???????????????????????????????

Skomentuj

