Różowy zawrót głowy

Zwykły wpis

OLYMPUS DIGITAL CAMERASkrapuję głównie w nocy… z lekkim drinkiem i chyba nie powinnam tego tak robić… (Nie wiem tylko, czy mam zrezygnować z drinka, czy też z nocnego scrapowania?)

Najnowsze dzieło nie należy do tych, z których jestem szczególnie dumna. Jest zbyt różowa, monotonna, ciężka i niestety trochę źle skomponowana.  No i co najgorsze zupełnie forma jest zupełnie nie adekwatna do tematu zdjęć.

Jest jedna rzecz z której jestem zadowolona – tło. Dodanie pasa różowego kartonu w wstążki w kropki urozmaiciło je. Reszta wymaga przemyślenia i poprawienia w innych pracach. 🙂

Ok podsumuję i dodam parę uwag dla potomnych i dla siebie na przyszłość:

1. Uważaj na różowy

2. Dawaj więcej kolorów

3. Nigdy, ale to przenigdy nie dawaj zdjęć swojego faceta na różowym tle – jego mina… ach przez 3 dni miałam poczucie winy, że mu to zrobiłam.

4. Używaj mniejszych zdjęć lub lepiej je komponuj.

Na zdjęciach: bałagan podczas wyprowadzki i pożegnalne zdjęcie przed naszym wyjazdem. Ech… troszkę smutno, mieszkaliśmy ze świetnymi osobami.

???????????????????????????????

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skomentuj

