Still the same…

Zwykły wpis

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOstanie dwa skrapki pokazują, że wpadam w jakiś styl i to takie, który mi się nie podoba. Ciężki i trochę patetyczny. Postanowiłam wiec wypróbować czegoś no nowego, Tym razem powstało coś nie różowego i bez ramek:) Właściwie nawet bez zbytniej modyfikacji tła – zrobiłam tylko delikatne ozdoby z wykorzystaniem szablonów liter, cienkopisów, małych guziczków i fragmentów kilku kolorów washi tapes. Trochę wysiłku włożyłam w kompozycję – ułożenie trzech zdjęć na jednej stronie wcale nie jest proste dla początkującego ;)

Inspiracją do tego scrapka były zdjęcia wykonywane w ciągu z 3 lat prawie i nie mogłam poznać, które jest najstarsze.  Uznałam, że to fajny pomysł na srapka. A swoją drogą, to dobrze czy źle, że się nie zmieniamy?

20130724_165738

??????????????????????

20130724_165709

Skomentuj

