Świątynia została zdobyta.

Zwykły wpis

SAMSUNGDziś chciałam zaprezentować (tak tak, trzeba być dumnym ze swoich dzieł) skrapek, który powstał w jakieś 15 minut. Miałam natchnienie! i totalny brak materiałów 😛

Okropnie się na to złościłam, ale  ostatecznie, moim zdaniem wyszło mi to na dobre. Musiałam zastosować rozwiązania na które pewnie bym się inaczej nie zdecydowała i zestawiać elementy, których pewnie nigdy bym nie umieściła w jednej pracy mając alternatywę.

W efekcie nic do siebie nie pasuje, ale o dziwo jestem zadowolona z ostatecznego rezultatu.

I co ważne – mało różowego, choć oczywiście nie sposób go uniknąć :P.  Ten scrapek jest też bardziej chłopięcy niż poprzedni wiec obyło się bez pretensji ze strony bohatera zdjęcia 🙂

Na zdjęciu J. i oczywiście świątynia.

???????????????????

SAMSUNG

SAMSUNG

Skomentuj

