Kolory w czerni…

Zwykły wpis

???????????????????Chęć scrapowania obudziła mnie w środku nocy.

Nie wiedziałam, że to tak uzależnia i obezwładnia – sny też mam o scrapowaniu :P.

Wstałam koło 3.00 w nocy i rozłożyłam na podłodze w salonie cały swój skromny warsztat.

Niestety okazało się, że  jedyne kartki jakie mi zostały to 2 czarne z białymi floralnymi motywami.

Wprawdzie zamówiłam dużo nowych papierów ale jeszcze nie doszły. Myślałam, że nic się nie da z tymi kartkami zrobić ale tak krok po kroku… Zaczęłam od niebieskiego i stopniowo dokładałam szalone kolory tęczy. Ostateczny efekt nawet mi się podoba 🙂

???????

???????????????????

???????????????????

???????????????????

Skomentuj

