Gotujemy sobie…

Zwykły wpis

2013-07-29 16.56.45Wielki dzień! Przyszły aż dwie paczki. Jedną już otworzyłam z papierami… mniam mniam. Okazało się, że sklep z którego zakupiłam te piękne papiery sam je zaprojektował i zrealizował ich wydruk. To mi dało pewien pomysł – też zrealizuję swoją kolekcję – mam już nawet pomysł na temat. Jeszcze niestety nie mam pojęcia jak go zorganizować, ale dam radę. Zacznę od kupienia nowego komputera i nauki obsługi podstaw jakiegoś programu graficznego.

Drugą paczkę z elementami – tasiemkami i guziczkami zostawiłam sobie na później wiec jutro opiszę wrażenia 🙂

Czekam jeszcze na: jedną paczkę z Polskie – przyjdzie za miesiąc bo ze względu na wagę koszt poczty lotniczej był za duży :(, paczkę z USA – literki!!!, paczkę z Korei Południowej – ochronne folie na scrapy 12×12 cali.

Ogólnie problem przechowywania jest rzadko poruszany na forach i blogach o scrapbookingu a szkoda bo ja np mam z tym problem. Klimat wilgotny sprzyja niszczeniu, trzymanie w pudłach narażą scrapy na zjedzenie przez termity, które już zjadły nam karton po telewizorze 😦

2013-07-29 16.56.35

2013-07-29 16.56.45

2013-07-29 16.57.09

2013-07-29 16.57.16

One response »

Skomentuj

