Sztuka kibelkowa

Zwykły wpis

20130803_125714Pierwotnie plan byl inny: inne tło, inny papier, inne zdjęcia. Wymieniłam wszysto i wyszło coś zupełnie przeciwnego to tego co zamierzałam. Zamierzałam – to za dużo powiedziane, Działam bez planu. Biorę najpierw jakąś kartkę potem próbuję do niej dopasować drugi główny motyw, potem zdjęcia  i układam to jakąś kompozycję. I tyle. Potem tylko przyklejam i spontanicznie czy też metodą prób i błędów dokładam elementy wykończeniow. To nie musi byc doskonałe to tylko papier, wstążki i guziczki – nie wjdzie? Trudno, zrobi się nowe. Kolejne i kolejne – lepsze? gorsze? byle inne 🙂 Uczę się i jestem na etapie eksperymentów 🙂 A, że człowiek uczy się całe życie…

Na zdjęciu stoję pod ścianą publicznej toalety pięknie wymalowanej w znane klasyczne dzieła 😛 Ogólnie podejście Tajów do europejskiej szuki i arhitektury jestbardzo specyficzne….  Wracjąc do obrazu na kibleku… W końcu sra… też jest sztuką 😛

20130803_125714 20130803_125706 20130803_125653 20130803_125635

Skomentuj

