Zachód słońca nad górami

Zwykły wpis

D53WTatDe-JnH9wSLDMTldzzlgUWMTRf9kb3Kzxnga0A to taki eksperyment.

Te zdjęcia już były – można je zobaczyć tu, ale zrobiłam je też w innej kolorystyce i formacie.

Ten sam motyw, a zupełnie inny scrapek.

Byłam ciekawa czy bedę się sugerowała tym co już zrobiłam i na szczęście raczej udało mi się uniknąć atoplagiatu. Zupełnie inne kolory i motywy.

Ciękawa jestem, który bardziej przypadł Wam do gustu?

y6X5HmPKhKFHNR-PDErphwuoBGWaZ4_WYPhc8w1MFpAw3lzCeEjLTM850JluRyspvKgv8d738ntMZfuolUFNUA  SemtS5iiJdGfVquauyfNrIbzDni5zVxmdZ5ODmzFJTk M6Dv8Svwe_K4ktn5LruTuUXD9R8XIL61VvweTf04JJ0 kU-FV_6chR1dqKGWDROLGsnfjEE458MahP8NrahT5SU D53WTatDe-JnH9wSLDMTldzzlgUWMTRf9kb3Kzxnga0

One response »

Skomentuj

