Cudowny poranek

Zwykły wpis

2013-09-16 14.29.27 Nie dodałam nic już przez miesiąc, a to długo. Za długo.  Ale na szczęscie mdłości i wstręt do zapachu papieru minęły, można więc wracać do pracy. Mam też sporo nowych zdęć, bo w między czasie byliśmy ponad tydzień na cudownych wakacjach na jednej z tajskich wysp i jdnym króciótkim ale wspaniałym weekendzie w górach.

Nie było łatwo się znów wdrożyć. Stworzyłam kilka niedokończonych prac i kilka z których nie jestem zbyt zadowowlona. Jestem też zła bo najbardziej oczekiwana paczka z literkami ciągle nie dotarła a to już ponad 6 tygodni. 😦

A na zdjęciu – cudownie chłodny poranek w górach. Siedzę sobie na tarasie drewnianego domku w samym centrum parku narodowego 🙂

2013-09-16 14.29.16 (2) 2013-09-16 14.29.27

2013-09-16 14.29.222013-09-16 14.29.36

Skomentuj

