Męska rzecz…

Zwykły wpis

2013-09-16 14.30.00Z tej pracy jestem zadowolona. Kolorystyka i kompozycja pasują do zdjęć. Jest też dość „męska” 🙂 Wykorzystałam też dużo „materiałów wtórnych” – kawałki opakowań, zwykłe katoniki i kartki z notesu. Zastosowałam też niekonwencjonalnie tusz do stempli i cienie do powiek – nimi brudziłam i postarzałam elementy 🙂 Praca ciągle nie jest skończona bo czekam na te nieszczęsne literki :/

Na zdjęciach Kuba:

1. Na początku naszej przygody tu – uczył się rozłupywać kokosy maczetą 🙂 Dziś nadal codziennie rozłupuje kokosy ale woli swojego Victorinoxa. 🙂

2. Kuba w China Town w Kuala Lumpur – wybiera „najbardziej obmierzłą” podróbkę zegarka – jk na żadną się nie zdecydował 😛

2013-09-16 14.30.00 2013-09-16 14.29.57 2013-09-16 14.29.522013-09-16 14.29.46-2

Skomentuj

