12 tygodni

Zwykły wpis

???????????????????Czy ja już się chwaliłam? Będziemy mieli dziecko :)))) a że to pierwsze, to bardzo przeżywam tą całą sytuację 🙂 No wiec nie mogło zabraknąć scrapków ściśle poświęconych tej tematyce. Pewnie będzie ich więcej, bo chciałabym dokumentować w ten sposób każdy ukończony tydzień 😛 Dziś mam zamiar wywołać kolejne zdjęcia.
Oto podsumowenie pierwszego trymestru – 12 tydzień. Coś tam już po mnie widać 🙂

Tytuł skrapka. „With you I feel like a queen”. Niestety po polsku brzmi to słabo.

Z tego dzieła jestem zadowolona. Po kolorowych i wieloelmentowych pracach miałam wielką ochotę na coś prostego. No i udało się, choć po jej ukończeniu wpadłam na pomysł jak możnaby łatwo poprawić efekt. Cóż, może następnym razem 🙂

??????????????????? 2013-09-24 14.14.43(1) ??????????????????? 2013-09-24 14.14.11

One response »

  1. Gratuluję ! Cudowny czas …najpiękniejszy …niezapomniany 🙂 teraz każdy scrapek , zapiski , zdjęcia na wagę złota 🙂 Przy okazji chciałam odpowiedzieć na komentarze pod postami z moim decou ..wszystko to serwetki 🙂 Niektóre jeszcze mam ..jeśli pragnęłabyś je mieć ..napisz frankowyzakatek@wp.pl. POzdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ! Acha bardzo fajny masz blog !

Skomentuj

